Välkommen till Föreningen för Höörs hemlösa katters officiella blogg.
  • Donationer och gåvor tas emot på: Swish 123 390 72 92 eller vårt donationskonto: BG 562-1305

torsdag 18 april 2013

Bappel sköter allt!

Ok, jag ställer upp! Matte har tydligen bestämt sig för att jag ska 
göra allt datorjobb idag! 

Egentligen är jag för trött. Har varit en hård natt,
med mycket bus! 

Men ok, jag ska sköta slöfockens jobb. 

 Varje natt brukar Bapplan och jag ge matte små presenter. 
Hon säger att hon är glad åt att det inte är "riktiga" möss
vi ger henne. 
Vad då, "riktiga möss"? Den här är väl hur levande som helst?!
Eller var, innan vi hade ihjäl den!

 Jag jobbar hårt! Idag var jag tvungen att tigga pengar för att
matte ska kunna plåga oss med diverse medikamenter. 
Jag gör det, men under protest! 

Tydligen går det åt väldigt mycket av de här hemskheterna.
Och av annat, som jag vägrade att posera med. 
Någon måtta får det vara på vad man ställer upp på!

Det här var ansträngande. Tror jag återgår till sängläge!


 I'll be back!

Bappel 








2 kommentarer:

Claudia sa...

Thanks for this report, Boppel :O)
You must be very tired now ;O)
Big hugs for yu all!
Claudia

Anonym sa...

Que gato perezoso! Dicen que son uno de los animales que más duermen, parece que es cierto!
Te dejo un abrazo, buen fin de semana!